Гарантійні зобов'язання Гарантійні зобов'язання регламентуються вимогами ДСТУ 4414 : 2005 і ГОСТ 16371-93, проте для їх отримання необхідно неухильно дотримуватися вимог перевезення, складання, зберігання і експлуатації товару, що придбавався.

Так, згідно з нормативними документами, для корпусних меблів передбачена гарантія в 12 місяців з моменту доставки, якщо це меблі для лежання або сидіння, то гарантійний термін складає 18 місяців.

У разі заміни товару по гарантії необхідно звернутися на склад за адресою - Одеса, вул. Ильфа і Петрова, 16Б. При цьому покупець сам доставляє деталі, що вийшли з ладу, на склад.

Якщо гарантійний талон не заповнений, то гарантійний термін відлічується з дати виготовлення, яка вказана на етикетці товару. При цьому важливо пам'ятати, що гарантія не поширюється при самостійній доставці і складанні меблів покупцем.

Претензії Якщо ви купили меблі, які необхідно буде згодом збирати, то при її отриманні необхідно ретельно перевірити не лише скляні і дзеркальні частини, якщо вони є, але і переконатися в повній комплектації і відсутності видимих механічних ушкоджень. У разі, якщо ушкодження були виявлені пізніше, то неякісний товар можна повернути. Це можна зробити при виявленні заводського брак або неповній комплектації. Це треба зробити до початку складання. Якщо це сталося з нашої вини, то ми доставимо пошкоджену або бракуючу деталь за місцем відправки основного товару. При цьому доставка буде здійснена за наш рахунок. Для цього треба заявити про проблему, пришліть фотографію бирки, упаковки і самого виробу на нашу електронну пошту MEBELPROSTO16B@GMAIL.COM або "Viber" по номеру +38(097) 055-99-55, менеджер оформить відповідний бланк і відправить на фабрику.

Претензії, які виникли із-за неправильного складання вже самим покупцем, з'явилися під час самостійної доставки або підйому, виявилися в результаті неправильної експлуатації виробу, усуваються вже за рахунок покупця.

Рекламацію, завезену по області, забирає сам покупець. Для цього треба приїхати на склад за адресою: м. Одеса, вул. Ильфа і Петрова, 16Б. Також претензію можна отримати поштою, відправлення також здійснюються за рахунок покупця.

В середньому терміни виготовлення рекламаційних деталей складають близько 14 робочих днів, але в окремих випадках термін може збільшуватися до 24 робочих днів. Це також треба враховувати.

Гарантії при самостійному складанні

Якщо покупець прийняв рішення про самостійне складання меблів, він також може розраховувати на заміну неякісних деталей. Але є ряд нюансів. Її не приймуть, якщо вона виявиться із слідами складання, тобто в ній є сліди від укручуваних гвинтів або з'явився отвір, якого спочатку не було передбачено. Тому перед складанням необхідно ретельно оглядати кожну деталь і при виявленні браку негайно повідомляти про це менеджерові. Важливо також до закінчення терміну зберігати товарний чек, супровідні документи і маркувальний лист.

Гарантійні зобов'язання не поширюються, якщо:

  • здійснювався самостійний підйом товару;
  • меблі були пошкоджені в результаті недбалої поведінки, дії домашніх тварин, вогню або агресивних рідин;
  • були порушені правила експлуатації меблів;
  • до складання товару він тривало зберігався в приміщенні, де проходив ремонт, і коробки постійно переміщалися з одного місця на інше;
  • первинна конструкція піддалася змінам;
  • збіг термін гарантії; на товар була спочатку надана знижка із-за його дефектності.